Drodzy Użytkownicy,
w związku z licznymi Waszymi zgłoszeniami i prośbami, z dniem 15 października (poniedziałek) 2018 r. wprowadzamy dla zleceń w usłudze Poczty Polskiej Ekspres 24 protokół nadania paczki.
Ten nowy dokument będzie generował się automatycznie i zostanie wysłany, w wiadomości e-mail, razem z listem przewozowym.
Przekazując paczkę kurierowi, będzie można uzyskać potwierdzenie odbioru poprzez podpis kuriera na tym dokumencie.
Dzięki temu, będziecie mieli dowód, że paczka została odebrana w danym dniu o określonej godzinie.
W przypadku złożenia reklamacji z tytułu nieterminowej realizacji usługi, do zgłoszenia reklamacyjnego, należy koniecznie dołączyć podpisane potwierdzenie nadania, co umożliwi i jednocześnie usprawni proces rozpatrzenia reklamacji przez Pocztę Polską.
Jesteśmy przekonani, że zwiększy to bezpieczeństwo nadania i transportu paczek oraz ułatwi ewentualny proces reklamacyjny, do którego mamy nadzieję będzie jak najrzadziej dochodzić.
Zapraszamy do kontaktu w celu podzielenia się uwagami odnośnie nowej funkcjonalności.
Z pozdrowieniami
Zespół Sendit