Drodzy Użytkownicy,
Przypominamy o zaplanowanych przerwach w dostępności usług Inpost i DPD:
- Sobota 15.08.2020 r. od godz. 8:00 do godz. 16:00 – przerwa w usłudze DPD
- Sobota 15.08.2020 r. od godz. 6:00 do poniedziałku 17.08.2020 r. do godz. 2:00 – przerwa w usłudze Inpost.
Z powodu święta 15.08. (sobota), ustawowo wolnego od pracy, nie będzie dostępna usługa „dostawy w sobotę”, świadczona przez DPD.
Dodatkowo firma Inpost informuje:
- Będzie możliwość odbioru paczek, które dotarły do Paczkomatu przed rozpoczęciem prac serwisowych;
- Nie będzie możliwości umieszczenia w Paczkomacie paczek z etykietą utworzoną przed rozpoczęciem okna serwisowego;
- Nie będą wysyłane komunikaty SMS/e-mail do Klientów / Odbiorców, m.in. dotyczące kodów odbioru dla paczek, odebrania przesyłki itp. Wszystkie komunikaty zostaną wysłane po zakończeniu przerwy;
- W trakcie okna serwisowego statusy przesyłek nie będą aktualizowane na stronie www i na innych platformach;
- Nie będzie możliwości opłacania paczek za pobraniem poprzez PayByLink oraz opłacania paczek za pobraniem w Paczkomatach;
- Nie będzie możliwość przekierowania przesyłek;
- W trakcie okna serwisowego nowe paczki nie będą umieszczane w Paczkomatach/PUDO;
- Termin ważności etykiet zostanie wydłużony o czas przerwy okna serwisowego;
- Termin ważności odbioru dla paczek umieszczonych w Paczkomacie zostanie wydłużony o czas przerwy okna serwisowego;
- Będzie możliwy odbiór przesyłki przy użyciu aplikacji mobilnej. Po odebraniu przesyłki status będzie nadal widoczny jako „gotowa do odbioru”. Status zaktualizuje się na „przesyłka odebrana” po ponownym uruchomieniu systemu. Przy próbie ponownego otwarcia skrytki Klient otrzyma komunikat o braku możliwości odnalezienia przesyłki;
- Nie będzie dostępna infolinia InPost;
- Nie będzie dostępny formularz reklamacyjny dla Klientów na stronie inpost.pl;
Przepraszamy za utrudnienia.
Zespół Sendit