Drodzy Użytkownicy,
w związku z rozwojem technologicznym wprowadzona została zmiana sposobu logowania na login będącym adresem e-mail.
Zmiana dotyczy Użytkowników, którzy założyli konto na unikalny login nie będący adresem e-mail.
- Taki Użytkownik, po zalogowaniu się do serwisu zostanie automatycznie przeniesiony do zakładki MOJE KONTO/ MOJE DANE gdzie ujrzy komunikat z prośbą o wykonanie zmiany.
- Zgodnie z treścią, kliknięcie na pole komunikatu wywoła przesunięcie strony do rozwiniętego pola ZMIEŃ EMAIL LOGOWANIA
- W pozycji „Aktualny e-mail logowania:” będzie tekst: nie ustawiony
- Poniżej w polu „Nowy e-mail logowania:” należy wprowadzić adres mailowy, który będzie od teraz loginem do logowania do serwisu.
- Następnie należy Zapisać zmianę i otrzymamy komunikat:
- Ważne! Prosimy zalogować się do swojego programu pocztowego i aktywować nowy adres.
- Uwaga! Brak aktywacji nowego loginu/adresu każdorazowo będzie wymuszał wprowadzenie zmiany i uniemożliwi złożenie zlecenia.
- Po aktywacji przy kolejnych logowaniach należy posługiwać się nowym loginem, którym jest wprowadzony adres mailowy.
Hasło do konta pozostaje bez zmian.
W razie pytań, zapraszamy do kontaktu z naszym zespołem Współpracy z Klientem pod adresem [email protected] lub telefonicznie pod numerem 71 75 00 310
Pozdrawiamy
Zespół Sendit