Przesyłki FedEx w Sendit
Nadawaj przesyłki
FedEx wygodnie z Sendit
Amerykańskie przedsiębiorstwo o zasięgu międzynarodowym zajmujące się przewozem przesyłek, transportem i logistyką. Początki firmy sięgają 1971 roku. Obecnie firma świadczy usługi w ponad 220 krajach. Flota powietrzna, jaką dysponuje jest imponująca i liczy ponad 664 samoloty. Dzięki czemu firma świadczy szereg usług transportu ekspresowego na całym świecie.
Sendit obsługuje przesyłki FedEx w wymienionych miastach:
Wyszukaj miasto, wybierając jego pierwszą literę w filtrze.
Brak miast na wybraną literę.
Dlaczego warto skorzystać z usług FedEx?
Niezależnie od tego, czy nadajesz przesyłki krajowe, czy międzynarodowe, firma FedEx może ci zaproponować wsparcie i usługi dedykowane, które pomogą w doręczeniu paczki zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Co warto wiedzieć o FedEx i dlaczego skorzystanie z usług tego kuriera może być opłacalne?
Czym jest FedEx?
FedEx (Federal Express) to amerykańska korporacja zajmująca się dostarczaniem przesyłek i towarów na całym świecie. Siedziba FedEx znajduje się w Memphis, w stanie Tennessee. Firma została założona przez Fredericka W. Smitha w 1971 roku i od tamtej pory stała się jednym z liderów branży kurierskiej oraz logistycznej na świecie. FedEx świadczy różnorodne usługi związane z transportem, logistyką i – co najważniejsze – dostarczaniem przesyłek. Obejmuje to również paczki ekspresowe, międzynarodowy transport lotniczy i morski.
Korporacja zbudowała również silną markę, będącą synonimem szybkiej i niezawodnej dostawy. W swojej działalności FedEx kładzie duży nacisk na zrównoważony rozwój i ekologiczne praktyki biznesowe, co uwzględnia stosowanie technologii przyjaznych dla środowiska oraz praktyk zmniejszających wpływ działalności firmy na planetę. Marka jest również znana z promowania wartości takich jak odpowiedzialność oraz różnorodność i inkluzywność w miejscu pracy. Stawiając na ciągły rozwój i innowacje, FedEx trzyma rękę na pulsie zmieniającego się rynku i potrzeb konsumentów, oferując nowe rozwiązania i usługi dostosowane do współczesnych wyzwań oraz wymagań branży logistycznej.
Czy FedEx oferuje śledzenie przesyłek?
FedEx działa na terenie całego kraju oraz w wielu państwach na całym świecie. To oznacza, że przesyłka nadana za pośrednictwem tego kuriera dociera do miejsca docelowego relatywnie szybko. Jeśli jednak chcesz mieć na bieżąco informacje o statusie zamówienia, np. aby móc odpowiedzieć klientom na ich pytania o przesyłkę, zawsze możesz skorzystać z funkcjonalności śledzenia wysyłki udostępnianej przez FedEx. Po nadaniu przesyłki dostaniesz numer do śledzenia jej aktualnego statusu, dzięki któremu będziesz mógł mieć bieżący wgląd w to, czy już opuściła miejscowość czy kraj nadawcy, a także jaki jest szacowany czas na doręczenie do adresata. Informacji o paczce możesz szukać także w aplikacji FedEx, którą można pobrać na Androida oraz iOS.
Kurier FedEx – nadanie przesyłki
Nadawanie przesyłki za pośrednictwem kuriera FedEx jest proste. Wystarczy zalogować się do panelu Sendit, wprowadzić wszystkie informacje związane z przesyłką takie jak kod pocztowy, adres nadawcy czy dane odbiorcy i wybrać FedEx z grona dostępnych kurierów. Jeśli akceptujesz koszt przesyłki i odpowiadają ci wybrane ustawienia, możesz zamówić kuriera z firmy FedEx jednym kliknięciem. FedEx nie posiada automatów paczkowych, ale za to dysponuje szeroką siecią punktów nadań i odbiorów. Kurier może więc albo przyjechać pod wskazany adres w celu odbioru przesyłki, albo możesz udać się do punktu nadawczego, aby wysłać paczkę w świat. Wszystko zależy od twoich preferencji. W przypadku specyficznej sytuacji czy pytań, na które nie możesz znaleźć odpowiedzi, skontaktuj się z przedstawicielem obsługi klienta Sendit.
Masz paczkę do wysłania?
Nadaj wygodnie przesyłkę z FedEx!
Załóż darmowe konto
Jakie usługi dedykowane proponuje FedEx?
FedEx oferuje szeroką gamę dedykowanych usług kurierskich i logistycznych. Wśród nich znajduje się FedEx Express, dostarczający przesyłki ekspresowe na całym świecie, FedEx Ground, zapewniający dostawy naziemne, oraz FedEx Freight, specjalizujący się w przewozie większych ładunków. Firma proponuje również rozwiązania dostosowane do konkretnych potrzeb klientów, takie jak FedEx Custom Critical dla przesyłek wymagających specjalnej uwagi, FedEx Logistics i FedEx Supply Chain, oferujące kompleksowe usługi logistyczne, oraz FedEx Trade Networks, który dostarcza wsparcie w zakresie międzynarodowego handlu. FedEx Office oferuje usługi drukowania i biznesowe, a sektor zdrowia i mały biznes mogą korzystać z rozwiązań dostosowanych do ich unikalnych wymagań. Usługi e-commerce obejmują narzędzia do zarządzania przesyłkami i optymalizacji procesów zakupowych online. Wszystkie te usługi są dostosowywane do konkretnych potrzeb i wymagań klientów z różnych sektorów.
Kurier FedEx – przesyłki i zwroty
Niestety, czasami adresat chce odesłać przesyłkę. W takim przypadku powinien poinformować on ciebie jako nadawcę o takiej sytuacji oraz uzgodnić dalsze kroki postępowania. Proces zwrotu może różnić się w zależności od regionu czy konkretnych warunków stawianych przez ciebie. Ogólny proces może przebiec jednak w następujący sposób:
- Wygenerowanie etykiety zwrotnej. Odbiorca może skontaktować się z nadawcą, aby otrzymać etykietę, czy to przez e-mail, czy stronę internetową.
- Pakowanie przesyłki. Jeśli kupujący nie skorzystał z otrzymanego towaru, nie powinno to stanowić większego problemu. Przesyłkę można zapakować w oryginalne opakowanie, warto jednak pamiętać o odpowiednim zabezpieczeniu pudła oraz dołączeniu wszelkich dokumentów typu oryginalny dowód zakupu czy formularz zwrotu.
- Przyklejenie etykiety zwrotnej na paczce. Otrzymaną od sprzedawcy etykietę zwrotną należy nakleić na paczce, aby była dobrze widoczna i zakrywała oryginalną etykietę.
- Przekazanie paczki kurierowi. Przesyłkę można zanieść do najbliższego punktu nadawczego lub zamówić kuriera, aby ją odebrał.
- Potwierdzenie otrzymania zwrotu. Gdy paczka dotrze do sprzedawcy, powinien on potwierdzić jej otrzymanie. Jeśli było to zamówienie ze sklepu online, w tym momencie otrzymasz również informacje o zwrocie środków od firmy.
Warto pamiętać, że proces zwrotu przesyłki w różnych firmach może przebiegać na różne sposoby. Najpewniejszym źródłem informacji będzie dział obsługi klienta, z którym warto się skontaktować, aby ustalić szczegóły związane z odesłaniem paczki.
Blog
Przeczytaj najnowsze wpisy
19.11.2024
Sprzedaj nieużywane rzeczy i zarób środki na szaleństwo na Black Friday
15.11.2024
InPost International na Sendit.pl. Bądź blisko swoich najbliższych, nawet gdy jesteś daleko
28.10.2024
Jak rozpoznać fałszywy SMS od firmy kurierskiej? 4 proste wskazówki!