Skontaktuj się z nami!
Wybierz najwygodniejszą dla siebie drogę kontaktu
Kontakt z Konsultantem
Infolinia
Przed rozmową przygotuj numer ID klienta oraz kod telefoniczny (dane dostępne w sekcji Moje konto w panelu klienta).
Voicebot
Asystent głosowy
Asystent głosowy poinformuje Cię o najważniejszych kwestiach związanych ze statusem przesyłki, nieterminowym odbiorem
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Gdzie znajdę ID Klienta i kod telefoniczny?
ID Klienta oraz kod telefoniczny niezbędny do połączenia z Konsultantem znajduje się w panelu Klienta w sekcji Moje konto (na górze po lewej stronie). Na urządzeniach mobilnych sekcja wyświetla się po kliknięciu rozwijanego menu (trzy kreski na górze).
Jak wysłać wiadomość przez formularz kontaktowy?
Zaloguj się i przejdź do zakładki Formularz kontaktowy. Kliknij Dodaj zgłoszenie, wybierz interesującą Cię kategorię i temat, a następnie wyślij formularz kontaktowy.
Jestem Odbiorcą przesyłki i chcę dowiedzieć się, na jakim etapie jest doręczenie.
Jeśli posiadasz numer przesyłki to w każdej chwili, możesz sprawdzić status doręczenia na stronie śledzenia. Jeśli wystąpiły problemy z doręczeniem, to skontaktuj się z Nadawcą przesyłki. Tylko Nadawca może zgłosić do nas prośbę o interwencję w sprawie zlecenia, które złożył.
Kurier nie odebrał przesyłki, co robić?
Jeśli kurier nie odebrał przesyłki w dniu wskazanym w zleceniu, to anuluj zlecenie (środki wrócą na Twoje saldo) i nadaj przesyłkę ponownie (zlecenie opłacisz zwróconymi środkami za nieodebraną przesyłkę). Nie musisz wybierać tego samego przewoźnika. W większości firm kurierskich przesyłki nieodebrane danego dnia nie przechodzą automatycznie na listę odbiorów na następny dzień.
Czy mogę zapłacić za przesyłkę kurierowi, który przyjedzie po odbiór? Jakie są formy płatności?
Za nadanie przesyłki możesz zapłacić korzystając z płatności natychmiastowych PayU: przelew, BLIK, płatności kartą (Google Pay, Apple Pay, Mastercard, Visa). Możesz też doładować konto dowolną kwotą i korzystać ze zgromadzonych środków podczas nadawania przesyłek. Nie możesz jednak za nadanie przesyłki zapłacić bezpośrednio kurierowi.
Nie mam możliwości wydrukowania listu przewozowego, jak wysłać paczkę?
Skorzystaj z dodatkowej usługi „Bez drukowania etykiety”. Dzięki niej nie będziesz potrzebować litu przewozowego, wystarczy, że napiszesz na paczce otrzymany w wiadomości e-mail kod nadania i zaniesiesz paczkę do Paczkomatu® InPost.