Śledzenie przesyłek
Tracking przesyłek – jak to działa?
Monitoruj drogę przesyłki od momentu przekazania jej kurierowi, aż do doręczenia do adresata.
Śledzenie przesyłki jest darmową i prostą usługą. Dzięki niej sprawdzasz aktualny status zlecenia, uzyskujesz bieżące informacji o miejscu i etapie przesyłki. Statusy przesyłek otrzymujemy od firm kurierskich i aktualizujemy je na bieżąco
- Wejdź na naszą stronę.
- Wybierz zakładkę Śledź przesyłkę.
- Wpisz numer przesyłki / numer listu przewozowego.
- Sprawdź aktualny status zlecenia.
Śledzenie przesyłek krajowych z Sendit
Przesyłki dostarczane przez współpracujące z Sendit firmy kurierskie można obserwować przez całą drogę, jaką pokonują od nadawcy do odbiorcy. Dzięki opcji „znajdź paczkę” możesz sprawdzać status przesyłki kiedy tylko chcesz – monitoring przesyłek umożliwia klientowi nie tylko uzyskanie informacji, na którym etapie wysyłki jest, ale też, w którym miejscu się znajduje.
Sendit obsługuje śledzenie paczki następujących operatorów:
- Orlen Paczka
- GLS
- FedEx
- DPD
- InPost
- Poczta Polska
- DHL
- iPaczka
- Ambro Express
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Co oznacza status przesyłki: nowe/oczekuje na kuriera?
Zlecenie zostało utworzone, ale paczka nie jest odebrana przez kuriera lub nie została jeszcze dostarczona do punktu nadań.
Co oznacza status przesyłki: wyjątek?
Kurier podjął pierwszą próbę doręczenia, ale nie było odbiorcy, przesyłka jest błędnie zaadresowana, odbiorca odmówił przyjęcia przesyłki lub przesyłka nie dotarła na magazyn doręczający.
Czy kurier podejmie drugą próbę doręczenia przesyłki?
To zależy od tego, z jakiej usług firmy kurierskiej korzystasz. Najczęściej jednak są to dwie próby doręczenia przesyłki, a po tym czasie odbiorca paczki musi udać się po nią we wskazane przez firmę kurierską miejsce.
Jak przeadresować przesyłkę?
Przewoźnicy nie gwarantują wykonania dyspozycji zmiany adresu doręczenia. Ponadto wiąże się ona z dodatkową opłatą (aktualne stawki znajdziesz w zakładce Mój Cennik). Aby przeadresować przesyłkę zaloguj się do panelu Klienta, przejdź do zakładki Formularz kontaktowy i kliknij Dodaj zgłoszenie. Wybierz Nadania i doręczenia > Przeadresowanie, a następnie wypełnij i wyślij formularz.