Śledzenie przesyłek

Numer przesyłki: 661872867498355130427367
Data nadania:
Przewoźnik: INPOST
- Przygotowana
- W doręczeniu
- Doręczono
Szczegółowa historia przesyłki
- Zareklamowana w automacie Paczkomat.
- Przygotowana przez Nadawcę.
Przesyłki krajowe
Nadawaj przesyłki z dostawą do punktu, domu lub firmy
Przesyłki bez etykiety
Koniec z drukowaniem listu przewozowego
Przesyłki punktowe
Wysyłaj i odbieraj paczki w punkcie lub automacie
Przesyłki ekologiczne
Usługi kurierskie w duchu eko
Przesyłki do Ukrainy
Wyślij paczkę do Ukrainy
Przesyłki paletowe
Zlecaj transport europalet i półpalet
Przesyłki międzynarodowe
Wysyłaj paczki za granicę
Opony
Sprzedaj i wyślij tanio przez Sendit.pl!
Zamów kuriera
Zamów kuriera na Sendit.pl
Numer przesyłki: 661872867498355130427367
Data nadania:
Przewoźnik: INPOST
To proste!
Spakuj paczkę, wypełnij formularz
Zapłać
za przesyłkę
Naklej etykietę lub
napisz kod
Nadaj u kuriera
lub punkcie
Monitoruj drogę przesyłki od momentu przekazania jej kurierowi, aż do doręczenia do adresata.
Śledzenie przesyłki jest darmową i prostą usługą. Dzięki niej sprawdzasz aktualny status zlecenia, uzyskujesz bieżące informacji o miejscu i etapie przesyłki. Statusy przesyłek otrzymujemy od firm kurierskich i aktualizujemy je na bieżąco
Przesyłki dostarczane przez współpracujące z Sendit firmy kurierskie można obserwować przez całą drogę, jaką pokonują od nadawcy do odbiorcy. Dzięki opcji „znajdź paczkę” możesz sprawdzać status przesyłki kiedy tylko chcesz – monitoring przesyłek umożliwia klientowi nie tylko uzyskanie informacji, na którym etapie wysyłki jest, ale też, w którym miejscu się znajduje.
Sendit obsługuje śledzenie paczki następujących operatorów:
FAQ
Zlecenie zostało utworzone, ale paczka nie jest odebrana przez kuriera lub nie została jeszcze dostarczona do punktu nadań.
Kurier podjął pierwszą próbę doręczenia, ale nie było odbiorcy, przesyłka jest błędnie zaadresowana, odbiorca odmówił przyjęcia przesyłki lub przesyłka nie dotarła na magazyn doręczający.
To zależy od tego, z jakiej usług firmy kurierskiej korzystasz. Najczęściej jednak są to dwie próby doręczenia przesyłki, a po tym czasie odbiorca paczki musi udać się po nią we wskazane przez firmę kurierską miejsce.
Przewoźnicy nie gwarantują wykonania dyspozycji zmiany adresu doręczenia. Ponadto wiąże się ona z dodatkową opłatą (aktualne stawki znajdziesz w zakładce Mój Cennik). Aby przeadresować przesyłkę zaloguj się do panelu Klienta, przejdź do zakładki Formularz kontaktowy i kliknij Dodaj zgłoszenie. Wybierz Nadania i doręczenia > Przeadresowanie, a następnie wypełnij i wyślij formularz.