Drodzy Użytkownicy,
Usługa importu zleceń z pliku CSV doczekała się długo pożądanych zmian. Podobnie jak Sendit API, dostosowaliśmy ją do bieżących funkcjonalności serwisu.
Do najważniejszych zmian należą:
- dodaliśmy wsparcie dla wszystkich przewoźników dostępnych w sendit.pl – oprócz DPD i UPS jak obecnie, przez CSV będzie można teraz wczytać także zlecenia Poczty Polskiej (EKSPRES24, KURIER48), UPS Access Point, InPost oraz FedEx;
- usunęliśmy nieintuicyjny mechanizm samodzielnego podawania kategorii wagowych przesyłki, który powodował wiele błędów z późniejszą wyceną zlecenia – w parametrach CSV można podać wymiary, wagę i typ opakowania przesyłki – analogicznie jak na www, system sam zaklasyfikuje i wyceni przesyłkę według podanych parametrów;
- wprowadziliśmy obsługę zleceń międzynarodowych;
- poprawiliśmy obsługę walidacji pliku, dzięki czemu w razie wczytania źle przygotowanego CSV jaśniej i prościej zakomunikujemy błędy, także te dotyczące niedostępnych usług czy problemów z wyceną.
Planowany start nowej funkcjonalności w serwisie – czwartek, 21/06/2018. W tym dniu zablokujemy możliwość wczytania CSV stworzonego według dotychczasowej struktury, możliwe będzie tylko wczytanie plików według nowego formatu. Zachęcamy do zapoznania się z uaktualnionym poradnikiem importu zleceń oraz z uaktualnioną sekcją dotyczącą importu zleceń w sekcji Narzędzia. Tam też znajdą się linki do pobrania przykładowego pliku CSV zgodnie z nową strukturą.
W razie pytań dotyczących planowanych zmian w usłudze importu zleceń z pliku zapraszamy do kontaktu e-mailowego z biurem Współpracy z Klientem.
Pozdrawiamy
Zespół Sendit