Drodzy Użytkownicy,
wprowadziliśmy nowe rozwiązanie informujące o niezrealizowanych odbiorach przesyłek DPD.
W przypadku gdy minął wybrany dzień odbioru, rankiem następnego dnia, wyślemy do Zleceniodawcy wiadomość mailową o tym, że przesyłka nie została odebrana przez kuriera.
W wiadomości znajdziecie instrukcję, co zrobić dalej:
– jeżeli brak odbioru wynika z rezygnacji z nadania przesyłki, należy anulować zlecenie.
– jeżeli Nadawca nadal czeka na odbiór paczki, należy wyznaczyć nowy termin.
W tym celu proszę:
– zalogować się do strony serwisu Sendit.pl,
– przejść do Moje przesyłki/ Przesyłki w trakcie realizacji,
– po prawej stronie zlecenia w kolumnie Akcje proszę kliknąć pierwszą ikonę, która otworzy szczegóły zlecenia,
– w szczegółach zlecenia w miejscu Termin odbioru proszę wybrać przycisk Ponów odbiór,
– następnie należy wybrać dzień i przedział godzinowy nowego terminu odbioru i zatwierdzić.
Automatycznie nowy wyznaczony termin pojawi się w zleceniu a informacja została przekazana do firmy DPD.
Mamy nadzieję, że wprowadzone rozwiązanie, pomoże Wam w zarządzaniu przesyłkami oraz przełoży się na jeszcze sprawniejszą realizację odbiorów.
Z pozdrowieniami
Zespół Sendit