Szanowni Państwo
Zakładka Moje Przesyłki/Reklamacje jest nowością w naszej platformie wysyłkowej.
Moduł reklamacyjny stworzony został dla Użytkowników, którzy chcieliby skorzystać ze wsparcia naszego Działu Współpracy z Klientem w prowadzeniu procesu reklamacyjnego.
Dzięki zakładce Reklamacje będziesz miał pełną kontrolę nad reklamacją z jednego miejsca. Przy pomocy wygodnego narzędzia opiszesz szkodę, załączysz dokumenty reklamacyjne, przekażesz zgłoszenie do Sendit, będziesz miał wgląd do historii korespondencji naszego Zespołu ds. Reklamacji z firmą kurierską oraz sprawdzisz status sprawy.
Korzystając z naszej wiedzy oraz bazy danych na temat reklamacji pomagamy prawidłowo przygotować zgłoszenie i weryfikujemy poprawność otrzymanych dokumentów. Kompletne zgłoszenie przekazujemy firmie kurierskiej i nadzorujemy przebieg całego procesu reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji w zakładce FAQ oraz na stronie.
Zespół Sendit.pl