Przewoźnik InPost informuje, że w trosce o bezpieczeństwo i niezawodność swoich systemów informatycznych zaplanowane zostały prace serwisowe. Przerwa serwisowa rozpocznie się w najbliższą sobotę 11.03.2023 r. o godzinie 16:00 i zakończy w niedzielę 12.03.2023 r. również o godzinie 16:00. Prace potrwają 24 godziny. Co to dla Ciebie oznacza?
W czasie przerwy serwisowej możesz odebrać paczkę z Paczkomatu przy użyciu kodu odbioru oraz QR kodu. Usługa Paczka w Weekend będzie realizowana w sobotę do godz. 16:00. Termin ważności odbioru Twojej paczki oraz termin ważności kodu zwrotu zostanie wydłużony o czas przerwy serwisowej (24h).
Utrudnienia wynikające z zaplanowanej przerwy serwisowej:
- Nie będzie możliwe tworzenie, nadawanie, opłacanie oraz przekierowywanie przesyłek kurierskich i przesyłek nadawanych przez urządzenie Paczkomat (za wyjątkiem paczek z wcześniej przygotowaną etykietą), a także w Punktach Obsługi Paczek (POP lub PaczkoPunkt);
- Nie będzie możliwe generowanie etykiet dla przesyłek kurierskich i przesyłek Paczkomat;
- Nie będzie możliwe generowanie kodów zwrotów dla przesyłek Allegro;
- Nie będą wysyłane komunikaty SMS/e-mail/Push do Klientów/Odbiorców dotyczące m.in. kodów odbioru czy statusów przesyłek;
- Nie będzie możliwe opłacanie paczek za pobraniem poprzez PayByLink oraz Blik;
- W trakcie okna serwisowego statusy przesyłek nie będą aktualizowane.
Dziękujemy za wyrozumiałość.
Pozdrawiamy,
Zespół Sendit.pl