Drodzy Użytkownicy,
Każde zlecenie Sendit otrzymuje indywidualny numer zlecenia odbioru wraz z jego terminem realizacji. Sendit uzyskuje go od firmy kurierskiej, która ocenia swoje możliwości na moment otrzymania złożonego przez Ciebie zlecenia. Termin jest określony datą i planowanym przedziałem czasowym w jakim powinien nastąpić odbiór przesyłki.
W przypadku braku realizacji odbioru termin ten wygasa z końcem danego dnia i przewoźnik potrzebuje informacji czy nadawca nadal zainteresowany jest realizacją usługi.
Dlatego należy zaplanować tzw. nowy termin odbioru.
Zaplanowanie nowego terminu odbioru możliwe jest dzięki bezpośredniemu kontaktowi z firmą kurierską. Koniecznie podaj konsultantowi numer zlecenia odbioru paczki (wysłany jest w wiadomości e-mail wraz z Listem Przewozowym).
Numery kontaktowe do firm kurierskich:
DPD: 22 577 55 10
UPS: 22 489 48 77