Z radością informujemy o zmianie identyfikacji wizualnej marki Sendit. Nowy logotyp nawiązuje do komunikacji międzynarodowej grupy Alsendo, której częścią jest serwis Sendit.pl. To strategiczna zmiana, dzięki której tworzymy ujednoliconą ofertę, skierowaną do każdego segmentu rynku.
A co to oznacza dla Ciebie?
Poza zauważalnymi zmianami kolorystyki lub logotypu, ta zmiana nie ma wpływu na działanie Sendit.pl. Cały czas możesz wysyłać razem z nami przesyłki i korzystać z naszego panelu.
Poznaj rodzinę Sendickich
Zadbaliśmy o to, aby nasza komunikacja była jeszcze bardziej zrozumiała dla Was. A świat usług kurierskich bywa skomplikowany 😉 W naszej komunikacji marketingowej będziecie mogli spotkać rodzinę Sendickich – mamę, tatę, Julkę i Tymka, którzy będą dzielić się wiedzą na temat usług kurierskich oraz podrzucać sprawdzone porady na wysyłkę najróżniejszych przesyłek.
Niespodzianka