Drodzy Użytkownicy,
z przyjemnością informujemy, iż w wyniku prac technicznych zakończonych w zeszłym tygodniu znacząco poprawiliśmy obsługę płatności za zlecenia.
Choć wizualnie niewiele się zmieniło – na pierwszy rzut oka można rzec, że nic – od środy, 21. listopada br., serwis Sendit.pl komunikuje się z usługą PayU w nowy sposób. Z tej nowej integracji z PayU płyną dwie wymierne korzyści:
przetwarzanie płatności jest niemal natychmiastowe – trwa kilka – kilkanaście sekund, to około dziesięciokrotne przyspieszenie względem stanu poprzedniego. W praktyce oznacza to, że po opłaceniu zlecenia i powrocie do serwisu Sendit.pl w większości przypadków po przejściu do listy przesyłek można już zobaczyć potwierdzenie płatności. To ważne zwłaszcza przed nadchodzącymi Świętami, gdy każda minuta jest na wagę złota
mniej rzucającą się w oczy zmianą jest to, że na liście zleceń pojawił się przycisk ponawiania płatności. Jak często zdarzało się Wam niechcący zamknąć okno przeglądarki przed dokonaniem opłaty za zlecenie? Teraz to nie problem: tak długo, jak nie otrzymamy informacji o uiszczeniu opłaty, zawsze można będzie ponowić płatność: wystarczy na liście przesyłek nieopłaconych kliknąć ikonę złotówki, by przejść do serwisu PayU i sfinalizować transakcję:Na dzień dzisiejszy funkcjonalność ta dostępna jest dla pojedynczych zleceń, niebawem rozszerzymy ją o możliwość ponawiania płatności zbiorczych – poinformujemy o tym osobnym komunikatem.
Mamy nadzieję, że wprowadzone zmiany ułatwią korzystanie z serwisu.
W razie pytań dotyczących planowanych zmian w zakresie działania formularza nadania paczki zapraszamy do kontaktu e-mailowego z biurem Współpracy z Klientem bezpośrednio lub przez formularz kontaktowy.
Pozdrawiamy
Zespół Sendit