Często wysyłasz paczki do znajomych lub rodziny? Prowadzisz sprzedaż wysyłkową przez internet? Chcesz zadbać o perfekcyjną obsługę klientów i w każdym momencie z łatwością udzielić informacji na temat statusu ich paczki? W Sendit dbamy o te potrzeby, niezależnie od tego, z usług którego z naszych partnerów korzystasz. Dowiedz się, jak działa dostępny na naszej platformie tracking przesyłek!
Spis treści
Dlaczego warto korzystać z trackingu przesyłek na Sendit.pl?
Jeśli prowadzisz handel w sieci, Twoja rola nie kończy się na przygotowaniu i wysłaniu zamówienia. Transakcja dochodzi do skutku dopiero, gdy klient otrzyma przesyłkę. W Sendit korzystamy z usług sprawdzonych partnerów i realizowane przez nich zlecenia bez problemu i szybko docierają na miejsce. Jednak niektórzy klienci są niecierpliwi i potrzebują rzetelnego źródła informacji. Twoim obowiązkiem, jako sprzedawcy jest ich udzielenie. Dzięki trackingowi dostępnemu na naszym portalu, natychmiast zorientujesz się w sytuacji i przekażesz swojemu odbiorcy wszystkie niezbędne informacje. Korzystając z opcji śledzenia paczki bezpośrednio w swoim panelu użytkownika, nie musisz zaglądać na strony firm kurierskich, realizujących Twoje zlecenia. Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz w jednym miejscu i natychmiast poinformujesz o tym swojego klienta!
Zakładka „Moje przesyłki”
Jeśli chcesz skorzystać z trackingu przesyłek, który udostępniamy, wystarczy, że zalogujesz się do swojego indywidualnego konta na platformie Sendit. W prawym górnym rogu strony dostrzeżesz pomarańczowy przycisk ” Moje przesyłki”. Doprowadzi Cię on do podstrony zawierającej listę wszystkich aktualnie realizowanych zamówień, nadanych z pomocą platformy Sendit.pl.
Każdy wiersz oznacza kolejną przesyłkę. W kolumnach znajdziesz z kolei odpowiadające zleceniu informacje – przede wszystkim numer zamówienia. Oprócz tego między innymi dane odbiorcy i datę wysłania paczki. W każdej chwili możesz wydrukować wybrane przez Ciebie informacje lub stworzyć odpowiedni protokół przesyłek. Zakładka umożliwia również ponowienie identycznego zlecenia oraz jego reklamację, jeśli coś poszło nie tak. Jednak jakiekolwiek problemy związane ze zleceniami realizowanymi przez naszych partnerów zdarzają się naprawdę rzadko.
Jak działa tracking przesyłek na Sendit.pl?
W ostatniej kolumnie każdego wiersza znajdziesz ikonę z lupką oznaczającą szczegóły zlecenia. Po kliknięciu w lupkę zyskasz dostęp do jeszcze bardziej szczegółowych informacji na temat każdej przesyłki. Między innymi adresy, terminy, numery rachunków bankowych oraz parametry przesyłki. Na samym dole znajdziesz natomiast sekcję zatytułowaną „historia zlecenia”.
Tracking paczki na Sendit.pl jest niezwykle drobiazgowy. Czasy zmiany statusów wyświetlają się z dokładnością co do minuty. Oprócz poznania aktualnej lokalizacji i statusu paczki, dowiesz się również szczegółów takich jak realizacja płatności, wygenerowanie listu przewozowego, a także informacji związanych z pobraniem, jeżeli zlecenie miało właśnie taki charakter. To znacznie więcej niż zwykły tracking. W razie potrzeby wszystkie dostępne dane możesz przesłać do klienta, aby zapoznał się ze szczegółowym statusem zlecenia. Tracking przesyłek na Sendit.pl to bardzo wygodne rozwiązanie, które dodatkowo pozwoli Ci zyskać na wiarygodności w oczach Twoich kontrahentów.
Sprawdź naszą stronę do śledzenia przesyłek:
Śledzenie przesyłek