Przesyłki InPost w Sendit
Nadawaj przesyłki
InPost wygodnie z Sendit
InPost to prywatny operator logistyczny, który rozpoczął swoją działalność w Polsce w listopadzie 2016 roku. Firma dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu paczkomatów stworzyła największą na świecie sieć urządzeń do samodzielnego odbierania i nadawania przesyłek o każdej porze. W 2023 roku miała ponad 20 000 takich urządzeń w Polsce.
Sendit obsługuje przesyłki InPost w wymienionych miastach:
Wyszukaj miasto, wybierając jego pierwszą literę w filtrze.
Dlaczego warto skorzystać z usługi InPost?
InPost to firma kurierska, która zdobywa coraz większą popularność wśród klientów ceniących sobie wygodę oraz pewność dostawy. Wybierając tego przewoźnika, możesz liczyć na transparentność procesu i różnorodność oferty. Bez względu na to, czy jesteś klientem indywidualnym, czy przedsiębiorcą, InPost dostosuje się do twoich potrzeb, zapewniając bezpieczne i szybkie doręczenie przesyłek do odbiorcy.
Czym jest InPost?
To znana polska firma logistyczna, w ostatnich latach szybko się rozwijała, uzyskując pozycję lidera na polskim rynku. Założona w 2006 roku przez Rafała Brzoskę, od początku swojej działalności kierowała się innowacyjnością i atrakcyjnością cenową, szybko zdobywając przychylność zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Dziś firma rozwija swoje usługi nie tylko na rodzimym rynku, ale także w takich krajach jak Wielka Brytania, Francja, Włochy, Kanada, Czechy, Słowacja oraz Węgry. Media nieustannie donoszą o nowych akwizycjach marki, które mają poszerzyć zasięg jej działania i umożliwić docieranie przesyłek do jeszcze większej liczby osób w Europie. Rafał Brzoska z kolei jest nieustannie obecny w mediach i umieszczany na kolejnych listach przedsiębiorców z największym potencjałem. Ostatnie tygodnie pokazują, że nie brakuje pomysłów na kolejne działania, czy to w zakresie rozwoju oferty logistycznej, czy wchodzenia w nowe obszary, takie jak płatności.
Kurier czy paczka w automacie?
Czynnikiem, który znacząco wpłynął na rozwój firmy, było dynamicznie rosnące zainteresowanie zakupami online, a w konsekwencji – potrzeba stworzenia wygodnych i szybkich metod dostawy przesyłek. Firma zaproponowała szeroką ofertę, dostosowaną do różnorodnych potrzeb zarówno konsumentów, jak i przedsiębiorstw. Szczególne uznanie klientów zdobyły Paczkomaty® InPost – sieć samoobsługowych automatów do odbioru przesyłek, dostępnych 24/7 w całej Polsce. Zlokalizowane w strategicznych, łatwo dostępnych miejscach, takich jak centra handlowe, stacje benzynowe czy pobliże urzędów pocztowych, umożliwiają odbiór przesyłki w dowolnie wybranym przez klienta momencie. Dzięki szerokiej sieci przesyłkę o mniejszych gabarytach można zamówić do maszyny w praktycznie każdym polskim mieście.
Ile idzie w InPost paczka?
W wielu przypadkach, jeśli nadanie paczki InPost odbywa się w tym samym mieście, co odbiór zamówienia, odbiorca może liczyć na to, że przesyłka dojdzie do niego tego samego lub następnego dnia. W przypadku nadania przesyłki do miasta w innym województwie dostawa może zająć kilka dni roboczych, ale wciąż jest sprawna. Nadawca może liczyć na to, że kurier dostarczy jego zamówienie nawet w weekend, co jest szczególnie cenne w środku sezonu sprzedażowego, gdy liczy się każdy dzień na doręczenie przesyłki do klienta. Paczkomat® to również rozwiązanie powszechnie stosowane do przesyłek między osobami indywidualnymi, np. w przypadku, gdy chcesz nadać paczkę do członka rodziny. Skorzystanie z maszyny jest prostszą opcją niż czekanie na kuriera.
Nie masz drukarki w domu?
Wyślij paczkę bez drukowania etykiety!
Paczkę nadasz w dowolnym Paczkomacie® InPost
Załóż darmowe kontoKurier InPost – szybki i tani
Kolejnym ważnym segmentem działalności są oferowane usługi kurierskie, częściej wykorzystywane w przypadku dużego wolumenu przesyłek lub większych gabarytów. Obejmuje ona nie tylko standardowe dostawy pod wskazany adres, ale również opcje ekspresowe oraz międzynarodowe, dostosowane do indywidualnych wymagań klientów. Ta część oferty cieszy się popularnością, szczególnie wśród klientów biznesowych oraz największych sklepów internetowych w Polsce, takich jak Allegro, Amazon czy Zalando. Nadanie paczki jest niezwykle proste, a InPost kurier może odebrać zamówienie z naszego domu lub z Paczkomatu®. Na przesyłce nie może jednak zabraknąć etykiety. Chociaż nadania paczki z automatu już są możliwe bez drukowania czy naklejania czegokolwiek, to w przypadku korzystania z usług kurierskich nie obejdzie się bez tej konieczności.
Paczkomat czy kurier?
Ciekawą propozycją jest możliwość przyniesienia przesyłki do maszyny, z której kurier odbierze paczkę i przekaże ją bezpośrednio do odbiorcy. Jeśli musisz przesłać ważne dokumenty do firmy ubezpieczeniowej czy urzędu państwowego, nadaj paczkę InPost poprzez Paczkomat® z oznaczeniem adresu docelowego. Dzięki temu możesz na bieżąco śledzić los przesyłki i mieć potwierdzenie doręczenia. Nie musisz czekać na kuriera, aż przyjedzie do twojego domu czy biura, nie musisz również etykietkować paczek wysyłanych w ten sposób.
Nadaj paczkę w kilka minut
Nadanie paczki to prosty proces. Wystarczy wejść na stronę Sendit.pl, zarejestrować się lub zalogować do panelu klienta, podać parametry przesyłki i następnie wybrać tego przewoźnika. W zależności od twoich preferencji możesz zamówić kuriera pod wskazany adres lub skorzystać z elastyczności, jaką oferuje Paczkomat®, i zanieść przesyłkę do maszyny w okolicy. Oczywiście, warto pamiętać o odpowiednim zapakowaniu i zabezpieczeniu przesyłki w taki sposób, aby nie uległa uszkodzeniu w trakcie podróży. Nawet jeśli nie mamy obowiązku wydrukowania etykiety, warto podać na opakowaniu przesyłki dane adresata, aby ułatwić pracę kuriera i umożliwić mu odnalezienie paczki w transporcie.
Jak wygląda kontakt z obsługą klienta InPost?
W przypadku problemów z odbiorem przesyłki z maszyny możesz zadzwonić na infolinię lub wysłać maila w godzinach jej pracy, aby uzyskać szybką odpowiedź. Czasami konsultant może również proaktywnie zadzwonić do ciebie z pytaniem, czy już odebrałeś czekającą na ciebie paczkę, jeśli pracownicy obsługi widzą, że czeka ona zbyt długo lub mają podejrzenie, że zaginęła w transporcie. Wysoki profesjonalizm działu obsługi klienta sprawia, że w przypadku problemów zawsze możesz liczyć na pomoc.
Blog
Przeczytaj najnowsze wpisy
27.01.2025
Jak wygląda last mile w e-commerce z perspektywy kuriera?
13.01.2025
Pokaż dziadkom świat technologii w ramach prezentu na Dzień Babci i Dziadka
02.01.2025
Nietrafiony prezent? Zamień go w gotówkę w kilku prostych krokach