Centrum pomocy
Znajdź odpowiedź na swoje pytanie w bazie artykułów.
Wybierz kategorię pomocy
Kategorie
Apaczka PRO dla profesjonalistów e-commerce
W ofercie naszego partnera – platformy Apaczka.pl dostępne są dodatkowe pakiety usług, które pomogą rozwinąć sklep internetowy i lepiej zarządzać procesem wysyłkowym.
Apaczka PRO – co zyskasz?
- wszystkie zamówienia w jednym wygodnym miejscu;
- pomoc w rozwiązaniu trudnych spraw;
- wzrost sprzedaży dzięki personalizacji komunikacji z Twoimi klientami;
- lojalnych klientów Twojego sklepu dzięki sprawnej obsłudze posprzedażowej;
- więcej czasu na rozwój swojego biznesu.
PRO Self
Jest dla Ciebie, jeśli masz indywidualną umowę z DPD, FedEx, InPost, DHL lub Pocztex
- wysyłki przesyłek na warunkach z umów własnych z przewoźnikami, bez limitów;
- dedykowane wsparcie techniczne;
- jedno miejsce śledzenia wszystkich przesyłek.
PRO Brand
Wysyłaj przesyłki pod własnym brandem.
- personalizowane e-maile ze statusem przesyłki;
- personalizowana strona śledzenia;
- personalizowana mapa punktów nadania i odbioru.
Dowiedz się więcej o PRO Brand
PRO Returns
90% osób, które miało pozytywne doświadczenie ze zwrotem towaru, deklaruje, że chętnie skorzysta ponownie z usług sprzedawcy*. Zacznij wygodnie obsługiwać zwroty.
- zautomatyzowany proces zarządzania zwrotami,
- pełna kontrola zwrotu na każdym etapie procesu,
- analizy czynników powodujących zwroty.
Dowiedz się więcej o PRO Returns
PRO Help
Kompleksowa oferta obsługi Klienta na poziomie VIP.
- priorytetowa obsługa;
- dedykowana infolinia;
- wsparcie reklamacyjne.
PRO Smart
Usługa stworzona z myślą o Klientach, którzy udostępniają na swoich aukcjach na platformie Allegro, metodę dostawy Allegro SMART.
- wysyłka przesyłek w ramach Allegro Smart bez limitu;
- obsługa Allegro paczkomaty;
- jedno miejsce śledzenia wszystkich przesyłek.
Dowiedz się więcej o PRO Smart
Jak skorzystać z Apaczka PRO?
Skontaktuj się z naszą infolinią 22 380-31-90 lub napisz do nas za pomocą formularza.