Centrum pomocy
Znajdź odpowiedź na swoje pytanie w bazie artykułów.
Wybierz kategorię pomocy
Kategorie
Reklamacje
Co jest potrzebne do złożenia reklamacji?
Przesyłka dotarła po terminie? Paczka lub jej zawartość jest uszkodzona? Przesyłka zaginęła? To jedne z najczęstszych powodów składania reklamacji usług kurierskich. Podpowiadamy, co jest niezbędne do złożenia reklamacji usługi kurierskiej, dlaczego przewoźnik może wezwać do uzupełnienia braków w dokumentacji reklamacyjnej.
Jak złożyć odwołanie od decyzji reklamacyjnej?
Sprawdź co musisz zrobić by odwołać się od otrzymanej decyzji reklamacyjnej. Pamiętaj! Odwołanie możemy złożyć jedynie do przesyłek, na które została złożona reklamacja i do których jest wydana decyzja.
Jak zgłosić protokół szkody?
Protokół powinien zostać sporządzony niezwłocznie przy doręczeniu lub w przypadku uszkodzeń niewidocznych w terminie 7 dni od dnia doręczenia. Szczegółowe informacje znajdują się w regulaminach firm kurierskich.