Centrum pomocy
Znajdź odpowiedź na swoje pytanie w bazie artykułów.
Wybierz kategorię pomocy
Kategorie
Jak złożyć odwołanie od decyzji reklamacyjnej?
Reklamacje dzielą się na reklamacje szkodowe (nieterminowe doręczenie/koszty transportu, uszkodzenie, zagubienie) oraz reklamacje faktur związane z dopłatami/audytami.
Reklamację możemy złożyć jedynie do przesyłek doręczonych – wyjątkiem jest zagubienie.
Jeśli reklamacja została już złożona, należy wybrać z listy złożonych reklamacji lub przefiltrować np. po numerze listu, a następnie kliknąć Szukaj. Jeżeli nie złożyłeś jeszcze reklamacji, dowiedz się jak złożyć reklamację szkodową oraz reklamację faktur.
Jeżeli nie jesteś zadowolony z otrzymanej decyzji reklamacyjnej, zobacz poniżej, jak złożyć odwołanie.
Odwołanie od decyzji reklamacyjnej można złożyć:
- pisemnie – na adres Alsendo sp. z o.o. ul. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa;
- elektronicznie – za pośrednictwem naszego serwisu w sekcji Reklamacje w Panelu Klienta.
Odwołanie od decyzji w sprawie reklamacji szkodowej
- Zaloguj się do Sendit i wybierz zakładkę Reklamacje w Panelu Klienta.
- Wybierz kolejną zakładkę Reklamacje i kliknij Złóż reklamację.
- Z listy rozwijanej wybierz Odwołanie i kliknij Dalej.
- Następnie podaj numer listu przewozowego. W przypadku przesyłek wielopaczkowych, podaj główny numer listu przewozowego. Ważne! Odwołanie możemy złożyć jedynie do przesyłek, na które została złożona reklamacja i do których jest wydana decyzja.
- Po wpisaniu numeru listu uzupełnij formularz zgłoszenia reklamacyjnego oraz załącz odpowiednie informacje/dokumenty, które uzupełnią pierwotną reklamację.
- Po złożeniu, odwołanie powinno być widoczne na liście dostępnych reklamacji.
Odwołanie od decyzji w sprawie reklamacji faktury
- Zaloguj się do Sendit i wybierz zakładkę Reklamacje.
- Wybierz zakładkę Reklamacje faktur i Złóż reklamację.
- Z listy rozwijanej wybierz Reklamacja faktur – Odwołanie (dopłata).
- Następnie podaj nr listu przewozowego, do którego zostały doliczone dopłaty.
- Wybierz / zaznacz dopłatę, z którą się nie zgadzasz oraz wpisz treść reklamowanej usługi. Zaakceptuj przyciskiem Dalej.
- Po złożeniu, odwołanie powinno być widoczne na liście dostępnych reklamacji.