Centrum pomocy
Znajdź odpowiedź na swoje pytanie w bazie artykułów.
Wybierz kategorię pomocy
Kategorie
Reklamacje faktur
W celu uniknięcia problemów związanych z procesem reklamacyjnym zebraliśmy najważniejsze informacje dotyczące reklamacji. Zastosowanie poniższych wskazówek przyspieszy proces reklamacji i zwiększy szansę na pozytywne rozpatrzenie.
Reklamacje dzielą się na:
- Reklamacje szkodowe,
- Reklamacje faktur (związane są z dopłatami/audytami).
- elektronicznie – za pośrednictwem strony Sendit w zakładce Reklamacje w Panelu Klienta;
- pisemnie – na adres Alsendo sp. z o.o. ul. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa;
- Zaloguj się do Sendit i wybierz zakładkę Reklamacje.
- Wybierz kolejną zakładkę Reklamacje faktur i Złóż reklamację.
- Z listy rozwijalnej wybierz odpowiedni podtyp reklamacji i kliknij Dalej. W przypadku reklamacji finansowych interesują nas jedynie dopłaty.
- Reklamacja faktury (dopłata),
- Reklamacja faktury – Odwołanie (dopłata). Wybieramy w sytuacji, kiedy otrzymamy decyzję reklamacyjną, z którą się nie zgadzamy.
- W następnym kroku system prosi o podanie nr faktury, do której zostały doliczone dopłaty.
- Z listy dostępnych reklamacji, wybierz/zaznacz w odpowiednim miejscu dopłatę, z którą się nie zgadzasz. Jeśli chcesz złożyć reklamację do kilku przesyłek jednocześnie, wybierz odpowiednie dopłaty z listy.
- Przesyłka anulowana. W sytuacji, gdy przesyłka została anulowana, a mimo tego dostałeś fakturę, złóż reklamację jak wyżej, ale na liście dostępnych reklamacji zaznacz: cenę podstawową, opłatę paliwową i dodatkowe usługi (jeśli były wybrane).
- Następnie po kliknięciu w przycisk Dalej system wyświetli listę pytań dodatkowych do przesyłki. Opcjonalnie można również dodać załączniki.
- Po złożeniu reklamacji zgłoszenie powinno być widoczne na liście dostępnych reklamacji. Wniosek zostanie rozpatrzony w terminie 90 dni od momentu prawidłowego złożenia reklamacji.