Centrum pomocy
Znajdź odpowiedź na swoje pytanie w bazie artykułów.
Wybierz kategorię pomocy
Kategorie
Co zrobić, jeśli kurier nie odebrał paczki?
Zdarza się, że kurier nie jest w stanie odebrać przesyłki w preferowanym przez Klienta terminie. Najczęściej wynika to z np. dużego ruchu ulicznego, wypadków na drogach lub innych zdarzeń losowych. Paczki nieodebrane przez kuriera danego dnia nie przechodzą automatycznie na listę odbiorów na następny dzień.
Jeśli paczka nie została odebrana, postępuj według poniższej instrukcji:
- Sprawdź, czy na pewno jako metoda nadania została wybrana opcja: Zamawiam podjazd kuriera.
- Anuluj zlecenie. Zwrócimy środki na Twoje saldo (środki można wykorzystać przy okazji nadawania przesyłki) lub uzupełnimy limit kredytowy. Ważne! Skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy (Chcę zwrotu środków za anulowaną przesyłkę) jeśli nieodebrana przez kuriera przesyłka została już zafakturowana na ostatniej FV.
- Załóż nowe zlecenie. Zalecamy wybranie innego przewoźnika lub skorzystanie z usług punktowych i samodzielne doręczenie przesyłki do punktu nadania.