Centrum pomocy
Znajdź odpowiedź na swoje pytanie w bazie artykułów.
Wybierz kategorię pomocy
Kategorie
Dlaczego przesyłka nie jest doręczona?
Doręczenie przesyłki może być opóźnione z następujących powodów:
- problemy logistyczne po stronie przewoźnika,
- brak skanu przesyłki na magazynie bądź przy pobraniu przez kuriera do doręczenia,
- uszkodzenie mechaniczne etykiety (brak możliwości zidentyfikowania przesyłki).
- poprzez przycisk Śledź przesyłkę, na stronie głównej,
- poprzez przycisk Zlecenia w Panelu Klienta.
- przesyłka ma aktualne skany na magazynie przewoźnika i nie jest wydawana do doręczenia, może to wskazywać na problemy logistyczne po stronie firmy kurierskiej. W tej sytuacji prześlij zgłoszenie za pomocą formularza kontaktowego w kategorii Nadania i doręczenie
- przesyłka nie ma aktualnych skanów (statusy przesyłki w historii śledzenia nie są aktualne), może to oznaczać, że od przesyłki odkleiła się etykieta, bądź uległa zniszczeniu mechanicznemu. W tej sytuacji prześlij zgłoszenie za pomocą formularza kontaktowego z prośbą o interwencję. W treści wiadomości opisz przesyłkę, jej zawartość, opakowanie, naklejki, inne cechy charakterystyczne, które pozwolą łatwo zidentyfikować przesyłkę.