Centrum pomocy
Znajdź odpowiedź na swoje pytanie w bazie artykułów.
Wybierz kategorię pomocy
Kategorie
Gdzie i w jaki sposób mogę zmienić dane na koncie użytkownika?
Po zalogowaniu do panelu klienta w zakładce Moje ustawienia sprawdzisz i zmienisz dane kontaktowe.
Jakie dane można zmienić samodzielnie w panelu klienta?
Panel Klienta > Moje ustawienia > Ustawienia Konta
- adres e-mail,
- numer telefonu,
- numer fax,
- adres korespondencyjny,
- adres e-mail do wysyłki faktur,
- numer rachunku bankowego do zwrotu pobrań (COD).
W przypadku zmiany danych firmy (adres, nazwa) bez zmiany numeru NIP dyspozycję zgłosisz przez odpowiedni formularz kontaktowy: Kategoria: Współpraca > Temat: Zmiana NIP/danych firmy > Formularz: Zmiana NIP/danych firmy.
Jakie dane można ustawić jako domyślne?
Informacje ustawione jako domyślne, będą zaciągane każdorazowo podczas nadawania przesyłki.
Panel Klienta > Moje ustawienia > Moje ustawienia domyślne > Dane podstawowe i Domyślny adres odbioru przesyłki
- Domyślny adres odbioru przesyłki
Panel Klienta > Moje ustawienia > Moje ustawienia domyślne > Domyślne ustawienia przesyłki
- Domyślne parametry przesyłki (waga, długość i szerokość paczki, zawartość paczki, typ nadania)
- Domyślny przewoźnik
- Drukowanie listów przewozowych na drukarkach Zebra
Panel Klienta > Moje ustawienia > Moje ustawienia domyślne > Domyślne powiadomienia o zmianach statusu przesyłki
- Domyślne powiadomienia o zmianach statusu przesyłki – powiadomienia sms / e-mail dla nadawcy lub odbiorcy