Centrum pomocy
Znajdź odpowiedź na swoje pytanie w bazie artykułów.
Wybierz kategorię pomocy
Kategorie
Jak anulować zafakturowaną przesyłkę?
Jeżeli przesyłka została zafakturowana, tj. masz naliczoną opłatę za przesyłkę, która fizycznie nie została odebrana przez kuriera, bądź została odebrana na wypisanym ręcznie liście przewozowym, to w celu anulowania przesyłki należy wejść w zakładkę Zlecenia, wybrać z listy zlecenie, kliknąć przycisk Szczegóły i wybrać przycisk Anuluj zlecenie.
- Następnie wejść w zakładkę Reklamacje i złożyć reklamację do faktury. a) Zakładka Reklamacje –> Złóż reklamację, b) Wybierz powód reklamacji –> Reklamacja faktury (dopłata lub anulowana przesyłka) i kliknij Dalej,
- Podaj numer faktury i numer listu przewozowego,
- Wybierz z listy anulowaną przesyłkę i zaznacz cenę podstawową oraz dopłatę paliwową, a także wszystkie usługi dodatkowe,
- Na Liście wybranych reklamacji odłożą się wyżej wybrane pozycje. Zweryfikuj wybrane pozycje i potwierdź poprawność, klikając Dalej,
- Uzupełnij informacje o reklamacji.
- Wyślij uzupełniony formularz.