Centrum pomocy
Znajdź odpowiedź na swoje pytanie w bazie artykułów.
Wybierz kategorię pomocy
Kategorie
Jak doładować konto prepaid?
Konto można doładować na dwa sposoby:
- Przed wysyłką na określoną w wycenie kwotę lub na większą, np. na cały miesiąc.
- W trakcie wysyłki. Zobacz poniżej, jak można doładować konto przed wysyłką:
Sposób 1:
Zaloguj się do Sendit i w sekcji Moje konto, kliknij Doładuj konto.
Sposób 2:
- Zaloguj się do Sendit następnie wybierz zakładkę Rozliczenia.
- Następnie, w rubrykę kwota doładowania wpisz kwotę, którą chcesz doładować konto, np. 100 zł i Dodaj płatność.
- System przenosi na stronę płatności, na której należy wybrać swój bank i zalogować się do niego.
- Po doładowaniu konta można rozpocząć nadawanie przesyłki.
Zobacz poniżej, jak doładować konto w trakcie wysyłki
- Zaloguj się do Sendit, uzupełnij dane dotyczące zlecenia, a następnie na końcu strony zatwierdź płatność, wybierając Zapłać.
- System przenosi na stronę płatności, na której należy wybrać swój bank i zalogować się do niego.
UWAGA! W tym przypadku, nie można zmienić kwoty doładowania.