Centrum pomocy
Znajdź odpowiedź na swoje pytanie w bazie artykułów.
Wybierz kategorię pomocy
Kategorie
Przeksięgowanie / zwrot środków
Przeksięgowanie
Jeżeli chcesz przenieść dostępne środki (przeksięgować), z jednego konta na drugie, zwróć się z prośbą o przeksięgowanie środków za pośrednictwem formularza kontaktowego. Wybierz:
- Kategoria: Faktury i Rozliczenia;
- Temat: Przeksięgowanie / zwrot środków;
- Formularz: Przeksięgowanie środków.
W formularzu kontaktowym należy wskazać:
- numer ID konta, z którego mają zostać przeksięgowane środki;
- numer ID konta, na które mają zostać przeksięgowane środki;
- kwotę przeksięgowania (nie może być większa niż aktualne saldo).
Wymagania:
- prośba musi zostać przekazana przez osobę zalogowaną;
- przeksięgowanie musi dotyczyć tej samej firmy (ten sam numer NIP).
Zwrot środków
Jeżeli chcesz by środki dostępne na koncie w Sendit, zostały zwrócone, wystarczy, że napiszesz do nas za pośrednictwem formularza kontaktowego, dostępnego w zakładce Kontakt. Wybierz:
- Kategoria: Faktury i Rozliczenia;
- Temat: Przeksięgowanie / zwrot środków;
- Formularz: Zwrot środków.
W formularzu kontaktowym należy wskazać:
- kwotę zwrotu środków (nie większa niż aktualne saldo na koncie);
- numer konta bankowego, na jaki należy zwrócić środki nadpłacone.
Wymagania:
- prośba musi zostać przekazana przez osobę zalogowaną.
W przypadku otrzymania faktury korygującej kwota korekty zwracana jest na saldo konta w Sendit, więc może zostać wykorzystana do regulowania płatności za przyszłe/bieżące zlecenia.