Centrum pomocy
Znajdź odpowiedź na swoje pytanie w bazie artykułów.
Wybierz kategorię pomocy
Kategorie
W jaki sposób szybko opłacić fakturę i odblokować konto?
Konto w Sendit zostanie zablokowane, gdy w ciągu 5 dni kalendarzowych po upływie terminu płatności faktury, nie otrzymamy wymaganej płatności.
Aby przyspieszyć proces odblokowania konta, uzupełnij brakującą płatność, korzystając z jednej z poniższych opcji:
Opcja nr 1:
W Panelu Klienta, kliknij w zakładkę Faktury a następnie Opłać zaległe faktury – środki zostaną zaksięgowane od razu. Odblokowanie konta nastąpi automatycznie.
Opcja nr 2:
Opłać fakturę poprzez link z wiadomości e-mail, informujący o zablokowaniu konta – środki zostaną zaksięgowane od razu. Odblokowanie konta nastąpi automatycznie.
Zapłata przelewem tradycyjnym na numer konta, wskazany na fakturze, spowoduje odblokowanie konta dopiero po zaksięgowaniu środków na koncie bankowym.